29 Ağustos 2020 Cumartesi

Ataköy Digitürk

 

 Ataköy Digitürk, patladıkları raporların ardından geçen yıl yaklaşık üç milyon üstten yüklemeli çamaşır makinesini geri çağırdı. Müşterilere, cihazlarını sertifikalı bir teknisyen tarafından tamir ettirme seçeneği sundu. Şimdi, sözünü tutuyor - bir nevi. Consumerist tarafından hazırlanan bir rapora göre, onarımları yapmak için Dish Network teknisyenlerini gönderiyor.

Ataköy Digitürk, çamaşır makinelerini onarmak için neden bir uydu televizyon şirketi kullanıyor? Geri çağırma boyutunun onu "ülke çapında bir hizmet sağlayıcı ağı" kullanmaya zorladığını ve Dish'in bu ağın bir parçası olduğunu söylüyor. Geri çağırmayı destekleyen tüm üçüncü taraf teknisyenlerin onarımı gerçekleştirmek için eğitildiğini ve hepsinin yüksek müşteri memnuniyeti oranlarına sahip olduğunu söylüyor.

Ancak müşteriler farklı bir hikaye anlatıyor. Birkaç Tüketici okuyucu, Ataköy Digitürk'un gönderdiği Çanak teknisyenlerinin yaptıkları onarımları tam olarak anlamadıklarını ve cihazlarını tamir edemediklerini söylüyor. Daha da kötüsü, bazıları tamircilerin kendilerine uydu TV hizmetlerini satmaya çalıştıklarını söylüyor. Bir Dish kurumsal temsilcisi, Tüketiciye bunun olağandışı olmadığını söylüyor. "Bulaşık teknisyenlerinin Ataköy Digitürk çamaşır makinelerinde ev içi onarımlar yaptığı herhangi bir randevuda, teknisyenlerimiz bu müşterinin ihtiyaçlarını desteklemeye odaklanır ve diğer teklifleri duruma göre tartışabilir."

Şikayetlere rağmen, üçüncü taraf saha teknisyenlerini kullanmak, Ataköy Digitürk gibi çok uluslu bir holding için standart uygulama gibi görünüyor. Ancak, durumun tuhaflığını bile kabul ediyor, bu yüzden onarımları başka bir şirket gerçekleştirirken müşterilere önceden haber verdiğini söylüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder